Vilkår for avtalen

De generelle vilkår gjelder for alt salg av produkter som tilbys gjennom nettstedet www.hellotickets.no (heretter "Produkter"), og sammen med tilbudet, prisen og beskrivelsen viste på nettstedet, og, hvis aktuelt, spesielle forhold som finnes i dette dokumentet (særlige vilkår), vil styre rettsforholdet mellom Hello Ticket SL, (heretter "Hellotickets") og kunden, komponere hele avtalen mellom Hellotickets og kunden.

Gyldighetstiden for disse generelle vilkårene vil være den tiden de forblir publisert på nettstedet, og vil henvise til kjøp av produkter på det tidspunkt slike forhold er tilgjengelige.

Den aksept av disse generelle vilkårene av klienten vil være en viktig forutsetning for å formalisere noe kontraktsforhold mellom kunden og Hellotickets.

Beklager, men vi kan bare akseptere bestillinger gjort av myndige personer. Hvis du er mindreårig, må du informere foreldre eller foresatte om disse Generelle vilkår for kjøp. Det er dine foreldre eller foresatte som må uttrykke sin aksept før du bruker dette nettstedet eller gjør noen kjøp på den.

Partiene

På den ene siden, Hello Ticket SL, heretter kalt "Hellotickets", slik at web www.hellotickets.no, et selskap under spansk lov, med hovedkontor på Paseo de las Delicias, 31, esc dch, 1B, 28045, Madrid og MVA-nummer ESB87643680, og er registrert i handelsregisteret i Madrid, volum 35117, folio 120, § 8 og ark nummer M-631551.

På den annen side, KUNDEN, myndig, hvis data er de som er inngått av ham i de aktuelle skjemaene. Alle data som inngår i disse skjemaene er inngått direkte med ham, slik at ansvaret for ektheten av dem tilsvarer, direkte og utelukkende til klienten.

Kontraktens gjenstand

Gjennom aksept av disse generelle vilkårene, Hellotickets har plikt til å gjøre tilgjengelig for klienten Produktene er kjøpt gjennom nettstedet www.hellotickets.no og klienten er forpliktet til å betale den prisen som er oppgitt på tidspunktet for å gjøre kjøpet.

Registrering Process

For kjøp av produkter som tilbys av Hellotickets gjennom sitt nettsted, www.hellotickets.no, registrering er påkrevd. Klienten kan registrere når som helst før du starter kjøpsprosessen.

Relatert til registreringen, er klienten selv ansvarlig for kvaliteten på dataene som er angitt av ham på skjemaene, og aksepterer forpliktelsen til å gi sanne, nøyaktige og fullstendige opplysninger om sin identitet, som forespurt i skjemaer registrering, kjøp og akkreditering , samt å oppdatere alle registreringsdata slik at de forblir sanne, nøyaktige og fullstendige.

Kunden kan når som helst endre og / eller oppdatere dine data ved å få tilgang til brukerprofilen innen web, men vi anbefaler at kunden alltid bekrefter at dataene angitt og / eller endring er riktige, spesielt din e-postadresse for å unngå fremtidige ulemper.

For å kunne registrere det er viktig å være myndig i henhold til spansk lov (18 år), å kunne være bosatt i noe land i verden.

Dersom Kunden gir noen falske, uriktige eller ufullstendige opplysninger, eller hvis Hellotickets har tilstrekkelig grunn til å mistenke at slik informasjon er usann, unøyaktig eller ufullstendig, Helloticket har rett til å nekte deg nåtid og fremtid tilgang til og bruk av nettsiden eller noen av sine tjenester.

Personvern / Cookies

Under bestemmelsene i Forskriften fra 27. april 2016 i Europaparlamentet, om beskyttelse av enkeltindividet i forbindelse med håndtering av personopplysninger og fri sirkulasjon av disse opplysningene være en del av en fil som brukes utelukkende for administrasjon og fakturering av produktene som du kjøper, en sende deg informasjon om våre tilbud og kampanjer, sikre konfidensialitet av dine data.

Klienten til enhver tid kan utøve rettigheter for tilgang, retting, sletting, motstand av de innsamlede dataene, og nekte samtykke tidligere. Hvis du vil vite mer om hva vi gjør med dataene dine eller hvordan du kan utøve dine rettigheter, kan du besøke våre retningslinjer for personvern.

Produkter

All informasjon om produktene som tilbys av Hellotickets, en som eksempel, men ikke begrenset til, priser, funksjoner eller beskrivelse er tilgjengelig til klienten på nettsiden og / eller Hellotickets App, og vil vises på skjermen i hver sak.

Vi prøver at beskrivelsene og representasjoner av produktene som kunden kan se er så nøyaktig og nyttig som mulig.

Hellotickets nettstedet gir kunden tilgang til en billett katalog. Fotografiene og data som inngår i hver side er kun ment som informasjon, derfor Hellotickets fraskriver seg ethvert ansvar for feil i slik informasjon.

Priser

Egenskapene og priser på produktene er indikert på skjermen i euro, og inkluderer moms og andre avgifter som kan være aktuelt, og vil være gyldig til alle tider, med unntak for skrivefeil. Slike avgifter vil bli inkludert på kvitteringen i en disaggregert form.

Prisene som vises på nettsiden kansellere alle tidligere utgitt, og de er gyldige på tidspunktet for utgivelsen. Hellotickets forplikter seg til å gjøre sitt ytterste for å holde disse prisene, men det forbeholder seg retten til å endre dem uten forvarsel, å kommunisere det til kunden på tidspunktet for å plassere en ordre. Endringer i prisene vil ikke påvirke bestillinger som allerede er gjort.

Innkjøpssystem

Generelt om kjøp av produktene som tilbys via nettstedet www.hellotickets.no, er det nødvendig å være registrert på nettstedet, og å godta juridiske råd, vilkårene og betingelsene for kjøp og personvern av nettside.

Husk at personopplysninger må være nøyaktig angitt for å unngå forvirring eller forekomst i utførelsen av tjenesten, og levering av produkter som er kjøpt.

Produktene som skal kjøpes må velges og legges til kjøpet skjermen ved å klikke på det tilsvarende ikonet.

Når du har valgt de ønskede produkter, for deres oppkjøp, må kunden få tilgang til betalingsformen, hvor du må fullføre den tilsvarende kjøpet form som vil vises på skjermen, sammen med en oppsummering identifisere utvalgte produkter, dets totale prisen, avgifter inkludert, og hvis gjeldende gjeldende fraktkostnader.

Verifisering av disse dataene vil være utelukkende ansvaret til klienten. Hellotickets vil ikke være ansvarlig overfor kunden for feil og unøyaktigheter i orden hvis produktene som var inkludert i ordrebekreftelsen er sendt.

Deretter må kunden fylle den tilsvarende registreringsskjemaet som vises på skjermen, eller eventuelt din brukerdata hvis du allerede er registrert. Dersom Kunden gir noen falske, uriktige eller ufullstendige opplysninger, eller hvis Hellotickets har tilstrekkelig grunn til å mistenke at slik informasjon er usann, unøyaktig eller ufullstendig, har Hellotickets rett til å heve kjøpet av klienten. I dette tilfellet, Hellotickets vil informere kunden og refundere beløpet som er betalt, diskontering utgifter generert av transaksjonen, gjennom samme medium for betaling er skjedd, innen fjorten (14) dager.

Når kjøpet skjemaet er ferdig, må kunden akseptere disse vilkårene, en gang akseptert, velg betalingsmåte og bekrefte bestillingen. Avhengig av hvilken betalingsmåte valgt, kan klienten bli omdirigert til en online betaling plattform hvor du kan avslutte kjøpet gjennom noen av de godkjente betalingssystemer.

Når transaksjonen er bekreftet, vil kunden motta en kommunikasjon via e-post med informasjon om kjøpet, og kvittering. Unnlatelse av å motta denne meldingen kan skyldes et midlertidig problem i nettverket kommunikasjon eller en skrivefeil i den kommunisert e-post adresse. I begge tilfeller er det lurt å kontakte kundeservice via e-post adresse [email protected]

Det er også lurt å sjekke data som inngår i den e-posten, og i tilfelle noen feil, kontakt kundeservice via e-post adresse [email protected]

Betalingsmetoder og sikkerhet

Hellotickets godtar transaksjoner til enhver tid, 24 timer i døgnet, hver dag i uken. Avgiften vil bli gjort på nett når det har blitt bekreftet at dataene formidlet av klienten er riktige.

Med sikte på å gi sine kunder maksimal sikkerhet til betalingssystemet, Hellotickets bruker så sikker betaling plattform for elektroniske betalinger Stripe. I tillegg Hellotickets integrert i sin hjemmeside Science sile, en anti-svindel system, slik at alle transaksjoner som er gjort under ditt nettsted er 100% sikker.

Hellotickets forbeholder seg retten til å holde tilbake eventuelle transaksjoner av sikkerhetsmessige årsaker, samt for ikke å gi tilgang til produkter kjøpt. De berørte kunder vil bli informert. Også Hellotickets forbeholder seg retten til å avbryte en transaksjon dersom det anses at data levert av kunden ikke kan verifiseres.

Hellotickets vil ikke være ansvarlig for forsinkelser i levering av bestillinger som følge av manglende autorisasjon av betalingssystemet.

Levering

Hellotickets sender billettene til e-postadressen kunden oppga under innkjøpsprosessen, i henhold til type billett som ble kjøpt, som beskrevet i følgende avsnitt. Billettyper:

PDF: Du får billettene til din e-postadresse, og må skrive dem ut for å få tilgang til arrangementet.

QR Codes: Dette er koder du kan laste ned på telefonen din, som kan skannes for å gi deg tilgang til lokalet. Billetter med QR-koder trenger ikke å skrives ut.

Mobile Transfer: Disse billettene blir overført via plattformen Mobile Transfer av Ticketmaster. Det er mobilbilletter, så for å få tilgang til arrangementet må du vise dem på telefonen din, og det er ikke nødvendig å skrive dem ut.

Flash Seats: Disse billettene administreres av plattformen AXS Flash Seats. Dette er en av de tryggeste måtene å få tilgang til arenaen på. Takket være denne innovative tilgangsmetoden vil du være i stand til å knytte billettene opp mot ditt kredittkort, eller i USA å få tilgang til dem ved å laste ned appen.

I tilfelle av force majeure som forsinker leveringen av produktet, vil det bli varslet til klienten med forslaget til en omtrentlig dato for levering av produktet uten noe ansvar for Hellotickets. Som force majeure må forstås som hindrer enhver ordre levering gjennom ingen feil av noen av partene, til eksemplarisk men ikke begrenset til, streik, krig, flom eller andre naturkatastrofer.

For å unngå hendelser i leveransen, er det viktig å fylle på riktig måte i form med dine data. Det er obligatorisk å fylle i boksen relatert til e-post. Hellotickets er ikke ansvarlig for feil leveranser på grunn av unøyaktighet av data fra klienten.

Retningslinjer for kansellering, tilbaketrekking og retur av ordrer

Dessverre tillater ikke leverandører oss å kansellere billettene. Imidlertid, hvis vi kan hjelpe deg med noe, kan du sende en e-post til [email protected] og et medlem av vårt kundesupportteam vil gjennomgå ditt spesifikke sak.

Utsettelser og endringer i datoen for hendelsen

Hvis arrangementet blir utsatt eller datoen blir endret, vil billettene dine være gyldige for den nye datoen. I disse spesielle tilfellene vil det ikke være mulig å kansellere billettene dine, ettersom arrangørene av arrangementet forstår at arrangementet fortsatt vil finne sted.

Avbestilling av arrangementet

Dersom arrangementet avlyses og ikke flyttes, vil du få hele kjøpesummen for billettene refundert. Hvis arrangementet ditt er kansellert, kan du sende en e-post til [email protected], så hjelper vi deg gjerne. Vær oppmerksom på at refusjonen ikke kan skje umiddelbart etter kanselleringen av arrangementet, siden den vil bli utstedt av internasjonale tilbydere. Du vil motta refusjonen din når Hellotickets har mottatt tilsvarende beløp fra leverandøren av nevnte kansellerte arrangement.

I tilfelle avlysningen av arrangementet skyldes en årsak til force majeure som ikke direkte kan henføres til Hellotickets, forbeholder Hellotickets seg retten til ikke å tilbakebetale gebyrene og merkostnadene som er spesifisert på betalingstidspunktet.

Kundeservice

Hellotickets har en kundeservice på e-post [email protected]

Intellektuelle og Patent

Hellotickets garanterer kunden å være eier av de intellektuelle og industrielle rettigheter på solgte produkter og / eller, om nødvendig, har autorisasjon er nødvendig for å kommersialisere dem gjennom sin hjemmeside.

Klienten erkjenner og godtar at produktene er underlagt rettigheter intellektuell og industriell eiendom, som skal tilhøre Hellotickets og / eller til tredjepart.

Kjøpet av Produktene og surfer på nettsiden til Hellotickets vil ikke bli forstått som en påtaleunnlatelse, overføring, lisens eller hel eller delvis overføring til kunden av de immaterielle rettigheter som eies av Hellotickets eller, i sin sak, av tredjepart som de svarer. Kunden kan ikke i noe tilfelle forandre, utnytte, reprodusere, distribuere eller offentlig kommunisere på nettet, innholdet eller produkter som er kjøpt gjennom det, uten forutgående og uttrykkelig tillatelse spesifikt gitt for dette formålet etter Hellotickets eller av tredjepart som tilsvarer.

Endring av vilkårene

Hellotickets forbeholder seg retten til å endre denne avtalen, når det anses hensiktsmessig eller for å tilpasse disse tekstene til lovendringer eller teknologiske endringer eller til sitt kontraktsforhold med tredjeparter. Kunden vil bli informert om slike endringer.

Delvis ugyldigheten

Hvis noen del av disse oppdragsvilkår er i strid med loven, og derfor ugyldig, vil dette ikke påvirke de andre bestemmelsene i samsvar med loven. Partene er enige om å reforhandle de deler av kontraktsvilkår som er ugyldig og å innlemme dem i resten av avtaleforholdene.

Utelukkelse av garantier og ansvar

Hellotickets vil ikke være ansvarlig for forsinkelser eller feil som oppstår i tilgangen, drift og drift av nettstedet, eller dets produkter, samt avbrudd, suspensjoner eller funksjonsfeil av samme grunn av årsaker utenfor Hellotickets, eller når det har sin opprinnelse i skade av naturkatastrofer eller force majeure, eller ekstrem, for eksempel streik, angrep eller data inntrenging (datavirus som påvirker brukerens enheter) eller annen force majeure eller forårsake haster tilfeldig.

Hellotickets forbeholder seg retten til å avbryte tilgangen til sin hjemmeside www.hellotickets.no og / eller App, samt levering av noen eller alle av innholdet som er gitt gjennom nettstedet, når som helst og uten forvarsel, enten av tekniske årsaker, sikkerhet, kontroll, vedlikehold eller noen form for svikt i telenett eller strømforsyningen.

Hellotickets vil ikke være ansvarlig i tilfelle av svikt i tjenesten, feil eller andre årsaker som ikke har direkte kontroll, eller som kommer i tilsiktet eller skyldig handlinger av brukeren, eller på grunn av force majeure, eller skyldes tredjepart.

Kunden skal holde Hellotickets skadesløs fra ethvert ansvar som måtte oppstå fra krav fra tredjeparter om krenkelse av rettigheter som måtte følge av deres prestasjoner.

Gjeldende lov:

Denne juridiske råd er underlagt spansk lov.

De mellomliggende Partene forplikter seg til å løse i minnelighet eventuelle forskjeller som kan oppstå på dagens forhold. I tilfelle at en minnelig løsning ikke er mulig, og hvis en rettstvist resultater, begge parter er enige, med ekspress fraskrivelse av andre jurisdiksjoner som kunne tilhørt dem, og så lenge loven tillater det, sender til jurisdiksjonen og jurisdiksjon av partene.